#خبرهای موثر

#سرب #روی
۷۹ شرکت فعال در صنعت سرب و روی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستند تا قیمت خاک دریافتی آنها در سال ۹۷ افزایش نیابد. آنها از وزیر خواسته اند تا همچون سال گذشته ماده ۳۵ قانون رفع موانع تولید مبنی بر فروش خاک انگوران به روش مزایده اجرایی نگردد.

#خودرویی
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: مقرر شد تا خودروسازان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آنالایز دقیق قیمتی را از خودروهای تولید داخل برای ارائه در جلسه هفته آینده تهیه کنند.

#وشهر
معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از همکاری بیش از ۶۰ بانک کارگزار خارجی در ۳۰ کشور دنیا با بانک شهر خبر داد.

#البرز #اتکام
در حالیکه فروش سهام بیمه البرز و بیمه اتکائی امین دو بار با شکست مواجه شده ، سازمان خصوصی سازی مجددا اعلام کرده که این شرکتها در ۲۸ خرداد برای بار سوم روی میز فروش می رود.

#ومعادن
مدیرعامل سرمایه‌گذاری معادن و فلزات از گسترش همکاری‌های اقتصادی این شرکت با شرکت‌های آلمانی خبر داد. عزیزاله عصاری گفت: در نشستی که برای آشنایی نماینده کشور آلمان با توانمندی‌های «ومعادن» برگزار شد، راه‌های گسترش همکاری‌های متقابل با شرکت‌های آلمانی مورد بررسی قرار گرفت.

#برجام #اوراسیا
اتحادیه اقتصادی اوراسیا، که ائتلاف اقتصادی متشکل از ۵ کشور و تحت هدایت روسیه است، در پی اعمال مجدد تحریم های اقتصادی آمریکا، موافقتنامه موقتی در خصوص ایجاد منطقه آزاد تجاری با ایران امضا کردند. این موافقنامه موقتی که بین اتحادیه اوراسیا و ایران امضا شده است، در ابتدا مجموعه محدودی از کالا ها را پوشش می دهد و در طی سه سال آینده زمانی که تعهدات طرفین به طور کامل صورت پذیرد، می تواند به قرارداد آزاد تجاری تغییر کند.

#متانول
بورس کالا بدون لحاظ کردن هزینه حمل با قرارداد تحویل درب کارخانه هر تن متانول را ۳۴۵ دلار تعیین قیمت کرد. هزینه حمل تا چین حدود ۵۰ دلار است.

#بانکی
کارشناس و پیشکسوت حسابداری گفت: بانک ها مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت نیستند چرا که آنها تحت قوانین بانکداری با قدمت طولانی و در چارچوب قوانین پولی و بانکی تاسیس شده اند.

#حفارس
شرکت تعاونی ایثارگری خدمات حمل و نقل و گردشگری ایده آل شهرآرا سهام شرکت حفارس را خریداری کرد.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۲/۳۱

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در کارگزاری فارابی

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *