#خبرهای_موثر

#بازار
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن با اعلام شرایط مساعد بورس برای افزایش قابل توجه، گفت: حتی اگر این بازار چندین بار بیش از ۱۰ درصد رشد کند بازهم ظرفیت دارد.

#بازار
نادی قمی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین پشتوانه های رشد بازار سهام را می توان در سه عامل جستجو کرد، گفت: اول نقدینگی بی ثبات است که بعد از ایجاد تلاطم در بازار ارز، سکه، مسکن و خودرو، زمینه را برای ورود به بازار سهام مناسب دیده است. دوم ثبات قیمت های بالای مواد خام در بازارهای جهانی و سوم زمزمه تغییر در سیاست ارزی و برآورد بازار سهام از حتمی بودن این تغییر است.

#نفت
رئیس جمهور روسیه و ولیعهد عربستان درباره تمدید توافق کاهش نفت اوپک برای مدت نامحدود به توافق رسیده اند. ولادیمیر پوتین و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تصمیم گرفتند از تمدید توافق اوپک برای کاهش تولید نفت برای مدت نامحدود حمایت کنند.

#بازار
نماینده مجلس با حمایت از بورس گفت: تقویت بازار سرمایه اقدامی مثبت و بسیار مهم بود و باید سیاست های اقتصادی به نحوی اعمال باشد که باعث رشد بیشتر شاخص بورس شود. فرشادان تاکید کرد: امکان دارد سیاست های ارزی دولت با تغییراتی روبرو شود. از طرفی انتشار اخباری درباره نرخ خوراک پتروشیمی ها باعث شده سیگنال های مثبتی به بورس داده شود که این موضوعات رشد شاخص بورس را در پی داشته است.

#نفت #برجام
میزان خرید کره جنوبی، پنجمین وارد کننده بزرگ نفت جهان، که عمدتاً نفت بسیار سبک (میعانات) از ایران خریداری می‌کند، طی ماه‌های اخیر به‌دلیل شروع به کار مجتمع جدید میعانات در ایران و کاهش تولید این کشور رو به کاهش بوده است.

#فولاد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت تولید فولاد کشور در سال ۹۲، ۱۲۰ میلیون تن بوده که امسال به ۲۰۰ میلیون تن رسیده و این پیشرفت در سایه زحمات تلاش گران عرصه صنعت فولاد کشور بوده است. (یا نمیدونی فولاد چیه یا نمیدونی ۲۰۰ میلیون چقده)

#بانکی
آن طور که شواهد نشان می‌دهد و از اظهارات مقامات مسئول بانکی بر می‌آید بعید است که در آینده‌ای نزدیک کاهش نرخ سود در بخش سپرده و به دنبال آن تسهیلات در شبکه بانکی اجرایی شود.

#البرز
بلوک ۱۷.۳۴درصدی سهام بیمه البرز شامل ۶۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۷ سهم فردا (دوشنبه، ۲۸ خردادماه)، توسط سازمان خصوصی‌سازی در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

#لبنی
در هفته مورد گزارش در گروه لبنیات بهای ماست پاستوریزه و پنیر غیرپاستوریزه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود و قیمت سایر اقلام بین ۰.۱ درصد تا ۶.۲ درصد افزایش داشت.

#ذوب
نخستین محموله ریل ملی تولید شده در شرکت ذوب آهن اصفهان به مناسبت عید فطر به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل داده شد.

#خودرویی
هدی کرباسیان ، رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با تعدادی از مدیران شرکت ولوو VOLVO Construction Equipmentشعبه خاورمیانه گفت: تامین ماشین آلات معدنی با توجه به مستهلک شدن این تجهیزات و نیاز معادن ایران به ماشین آلات ضروری است. مقام شرکت ولوو تاکید کرد: در گام نخست می توان همکاری با ایمیدرو را ۲۰۰میلیون یورو عملی کرد و پس از آن سقف همکاری های دو طرف را افزایش داد.

#سیمان
رئیس انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از بازنگری دولت در سهمیه‌های جدید تولید کارخانجات سیمان خبر داد و گفت: با این اقدام، شاهد تداوم تولید در صنعت سیمان خواهیم بود. وی تصریح کرد: سود بسیاری از کارخانجات سیمان در بورس تقلیل پیدا کرده اما با بازنگری جدیدی که در سهمیه‌ها صورت گرفته، به طور قطع می‌توان شرایط مهیاتری را برای تولید شاهد بود.

#غدیس
شرکت پاکدیس از مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد نرخ فروش محصولات و ارایه خدمات خبر داد. غدیس مرجع صادرکننده این مجوز و تعیین کننده قیمت محصولات در این شرکت را مصوبات داخلی اعلام کرده است. به این ترتیب قیمت انواع آبمیوه پاکدیس از ۱۸ هزار و ۹۰۵ ریال به ۲۲ هزار و ۲۹۱ ریال افزایش یافته است.
هلالات

تاریخ:۱۳۹۷/۰۳/۲۸

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

کد بورسی چیست؟

کد بورسی شناسه یکتای شما برای معاملات در بورس اوراق بهادار و یا فرابورس است که با داشتن آن می‌توانید برای خود (یا شرکت) سهام و یا اسناد خزانه اسلامی (اخزا) و یا تسهیلات مسکن خرید و فروش نمایید. کد بورسی همانند شماره ملی منحصربه فرد است. پس از داشتن کد بورسی می توانید از طریق یک (یا چند کارگزاری) به خرید و فروش سهام (و یا اوراق اسناد خزانه اسلامی و یا تسهیلات مسکن) بپردازید.

حتی اگر از چند کارگزاری خرید و فروش آنلاین سهام انجام دهید، کد بورسی شما یکسان خواهد بود. (زیرا پس از تکمیل مراحل اولیه، درخواست شما در سازمان بورس انجام می‌شود.) بعد از داشتن کد بورسی لازم است رمز خرید و فروش آنلاین سهام دریافت کنید و معاملات خود را آغاز کنید. اکنون در چند دقیقه می‌توانید همزمان برای دریافت کد بورسی و خرید آنلاین سهام اقدام کنید. با این روش می‌توایند به صورت آنلاین و رایگان کد بورسی دریافت کنید.

پیمانکاران دولت لازم است برای دریافت مطالبات خود یک مرتبه کد بورسی اخذ نمایند. جهت دریافت کد بورسی برای خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی ( اخزا ، سخا )روی لینک پایین صفحه کلیک کنید .

کارمزد فروش اسناد خزانه اسلامی چقدر است؟

هنگام فروش اسناد خزانه اسلامی، طبق قوانین سازمان بورس، به صورت خودکار مبلغی به عنوان کارمزد از شما کسر می‌شود. این کارمزد دو بخش است شامل ۰٫۰۰۰۶۳ کارمزد کارگزار و ۰٫۰۰۰۱۴۴ کارمزد شرکت فرابورس، که جمعا ۰٫۰۰۰۷۷۴ می‌باشد. (یعنی بابت فروش ۱۰۰ میلیون تومان اسناد خزانه، ۷۷ هزار و ۴۰۰ تومان کارمزد از شما کسر می‌شود.)
…………………………………………………………………………..
درباره شرکت کارگزاری فارابی:
شرکت کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه آغاز نمود.
این شرکت با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات توسط این کارگزاری در سراسر کشور راه اندازی گردید.
همچنین این شرکت با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات خود، طرح ریزی و توسعه خدمات نوینی را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله آنها میتوان به طراحی و معرفی سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو اشاره نمود که با توجه به وضعیت پلت فرم های معاملاتی موجود، در نوع خود محصول منحصر به فردی در بازار ایران محسوب میشود.
این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر دو عنصر « نوآوری مبتنی بر فن آوری » و « کیفیت مشتری محور » به عنوان مزیت های رقابتی اصلی خود برآنست تا جایگاه خود را به عنوان نخستین کارگزاری جهان تراز در ایران بیش از پیش تثبیت نماید.

خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر خبرهای موثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *